Sunday, September 26, 2010

cane ?



Hello ppl Hello readers Hello stalker ;)
weekend yg sgt membosankan :/
dr pagi dok termenung,pk bukan2,naik Semak otak 
so 2day mcm tergerak hati nak bercerita about kwn & kekasih
which 1 is more important ?
kawan
or 
kekasih
Mati ke kite kalau tak ade kawan ?
Mati ke kite kalau tak ade kekasih ?
bg aku kawan terima kite seadanya,walaup buruk,gemuk,bodoh mcm mn pn kite,kawan gak yg sedia mendengar cerita suke & duke kite
TAPI
bkn senang nak cari kawan mcm tu
banyak jek kawan yg PLASTIC
bersepah jek kwn yg SELFISH
merata2 jek kawan yg TIKAM BELAKANG
Senang jek nak wat drama dgn kawan2 ni kan , depan2 kipas smpai kering peluh , tapi belakang2 amek pisau terus tikam jek, Tak cerita bnyk punyer !! 
ouccch ,mcm yg aku sedang alami sekarang ni laa kan , kawan tak suke BF aku
katenye aku SAILANG org punyer
katanye aku Lupe kwn2 bile ade kasih syg
GOSIP2 !! LIAR betul gosip tuh
pedih nye telinga aku,sakitnye hati aku
Cane ?
weii !! Grow up plzzz 
korank dah kenal aku berbelas tahun kot
dah mcm2 benda kan kite buat
So ?
korank percaya ke pd Gosip tuh ?
tahu tak korank betapa sakitnye hati aku
betapa seksanye keadaan aku sekarang
depan BF
belakang KAWAN
so howww laaaa ?
ape yg korank nak aku wat ?
Hell yeah*
Gosh* meleleh air mata aku doohh !!
Beratnye dugaan
seksanye ujian
tapi aku REDHA jek laa weii 
bg la aku mase untuk jernih kan yg mn2 kotor tuh
aku doakan 1 hari nanti pintu hati korank akan terbukak tok pk yg mn LOGIK dan yg mn tak

No comments:

Post a Comment