Wednesday, September 22, 2010

i called her " FREAK" ok !

terbaca dekat status si minah ni,dia kate aku sibodoh yg xsedar diri dok terhengeh2 kat laki org..oucccch plzzz,xheran kot!aku dgn laki kau dr kecik bestfwen okey perempuan!

kau lagey bodoh SEBAB takkan ada org pandai kalau takda org bodoh. (semua pernah jadi bodoh ..bukan lahir terus pandai baca kot!) so ? GOT IT ? kau saiko duhhh ! itu jek yg aku ley cakap..

Kau jek yg xsedar diri xbagi laki kau kawan dgn aku SEBAB laki kau akan menangkan aku dlm ape kes sekali pn SEBAB kau mulut longkang ! FACT kan ?

Aku cume xberapa faham dgn SIKAP kau yg xpernah berubah tuh SEBAB dr sekola sampai sekarang ni kau tetap nak jd MUSUH no 1 aku,anyway TAHNIAH laa SEBAB ranking no 1 dr duluuu kottt !

Aku actly KESIAN dgn kau SEBAB muke kau cantik dohhh TAPI hati kau busuk mcm SAMPAH kot ! wei salah ke boifren kau anta msg kat aku nak tnye KABAR jek,then kau baca TERUS nak serang aku ! Berani kau kan ! bongekkk !

Kau tahu SEBAB ape aku marah sgt ?? SEBAB kau anta msg kat aku cakap aku betina pelacur kn ! kau tggu jek aku jumpe kau 1 hari nanti ! baru kau akan tahu akibatnye okey?

LAST !

beware of me okey shantek !



No comments:

Post a Comment