Saturday, September 11, 2010

kosong :(

tak tahu bila akan berakhirnya sengsara ini
pedih yg amat memedihkan
sakit yg amat meyakitkan


aku menulis sekarang
aku berfikir sekarang
kerana aku mempunyai banyak waktu
otak aku kosong
hati aku sepi


tak siapa mendegar tangisan aku
tak siapa cuba membantu aku
tapi aku tetap tegar berdiri
walaupn hati merintih pedih
dugaan yg aku rasa amat berat
sampai bila akan aku bertahan?
sampai bila aku harus begini ?


dunia meminta aku bersabar
dunia meminta aku teruskan kehidupan
walaupun ape yg terjadi
tapi kuatkah aku ?


aku belajar mensyukuri hakikat meredhai rahmat
aku belajar menzikiri kesabaran
bahawa setiap ketentuan ada hikmahnya
Setiap kejadian pasti ada keindahannya

Tuhan sengaja mengurniakan derita ini
Supaya aku mensyukuri nikmat kelebihannya



currently mood : fuckin sad !

No comments:

Post a Comment