Thursday, September 2, 2010

hello SISTER !

aku tahu kau CHANTEK sis..ummph HOTTEST..tp sayang la sebab kau BUSUK HATI..susah ke nak terima kenyataan ni?ngeee!sumpah tak faham dgn perangai kau,perlu ke STALK page aku hari2? perlu ke tiru dressup aku tiap2 kali kite keluar ? perlu ke tiru ayat2 aku yg selalu aku gune ? aku ni uniq kata kau!ahaha,bkn la sis,aku hanya manusia biasa jek..cume perbezaan nya,aku ORIGINAL otey!dan sekarang aku nak kau tahu yg aku mule dah semak dgn perangai kau tuh,sbb sume org dok bercerita pasal kau kat aku.kau bnyk tanya kwn2 aku pasal aku,kau bnyk kutuk2 aku belakang2,kau bnyk gune kan aku..berubah la weh,umur da meningkat kot..kite bkn zaman main baling2 batu lagi ok!atehs.

p/s : sorry aku terkasar,aku cume xpuas haty jek dgn kau ! ok !

LIVE YOUR LIFE

No comments:

Post a Comment