Sunday, August 22, 2010

awak !

saya milik awak
awak milik saya
cinta kite bukan atas dasar mainan
cinta kite bukan atas dasar paksaan
cinta kite juga bukan atas dasar kesian
tapi cinta kite atas dasar "cinta"
ingin memiliki
ingin disayangi
ingin dihargai
ingin dicintai
ingin terus bersama..
tiada lain yg terbaik buat saya
hanya awak yg saya harapkan

saya tak mencari kesempurnaan
tapi saya mencari keindahan
saya tak mengharap awak memahami saya
tapi saya harap awak mengerti perasaan saya
saya tak mengharapkan balasan
tapi saya mengharapkan kenikmatan
saya tak perlukan pengorbanan awak
tapi saya perlukan kesetiaan awak

awak adalah anugerah buat saya
saya luahkan ape yg saya rase
saya lafazkan ape yg saya fikirkan
saya buat ape yg saya perlu
dan saya percaya setiap dugaan yg dtg
saya mahu bertahan selamanya 
untuk kite terus bersama
merasa sakit & kemanisan bersama
agar cinta kite mekar 
sehingga keakhirnya 





No comments:

Post a Comment